Saksbehandler innenfor helse- og omsorgstjenester ? Vi har behov for din kompetanse

job-image

Saksbehandler innenfor helse- og omsorgstjenester ved Tildelingskontoret 

Dedicare trenger deg som har erfaring fra saksbehandling innenfor helse- og omsorgstjenesteloven, med fokus på BPA vedtak og revurdering av innvilgete langtidsopphold. 
Du har gode kunnskaper rundt gjeldende lovverk og kompetanse innen saksbehandling i tråd med disse, og håndterer større arbeidsmengde i perioder. Vi kan tilby spennende oppdrag med varierende lengde helt opp til 100% stilling. Mulighet til fleksibilitet, selvstendighet og varierte oppdrag. Oppdraget har oppstart snarest, så aktuelle kandidater vil kalles inn til intervju fortløpende. 

 

Dedicare er i dag det største selskapet innen helse- og sosialfagligbemanning i Norden. Som ansatt i Dedicare får du mulighet til å være fleksibel og velge oppdrag som passer akkurat deg. Vi har rammeavtaler mange plasser rundt om i landet og bemanner til kommuner, sykehus, institusjoner og private bedrifter. Her kan du få muligheten å utvikle deg faglig, bredde din kompetanse og få nye opplevelser. Du får tett oppfølging fra våre bemanningskonsulenter som selv har utdannelse og arbeidserfaring innenfor helse og sosialt arbeid.

 

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra saksbehandling innenfor helse- og omsorgstjenesteloven
  • Gode IKT kunnskaper og god evne til å bruke IT som arbeidsverktøy
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Gode kommunikasjon- og fremstillingsevner, både muntlig og skriftlig

Ved ansettelse vil det kreves politiattest uten anmerkninger.  

 

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide målrettet, både i team og selvstendig
  • Strukturert, med gode strategiske og analytiske evner  
  • Kunnskapsrik,  og åpen for ny kunnskap
  • Imøtekommende, tillitsbyggende og skaper gode relasjoner
  • Trygg på deg selv i rollen din, ansvarsfull og bevisst på egne holdninger og verdigrunnlag

 

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å bli ansatt hos oss i oppdrag eller å ta oppdrag gjennom oss som selvstendig næringsdrivende
  • Ekstra gode lønnsbetingelser
  • Eventuelt dekket reise og bolig under oppdraget 
  • Pensjonsopptjening i KLP og forsikringer
  • Personlig oppfølging fra bemanningskonsulent før, under og etter oppdrag
  • Faglig utvikling og kompetansebygging
  • Varierte dager, nye erfaringer og dynamisk arbeidsmiljø
  • Vakttelefon hvor vi kan nås ved akutte tilfeller

 

Høres dette ut som noe som kunne ha passet deg? Send inn søknad og CV så tar vi kontakt fortløpende!

Fakta om jobben

  • Lokasjon

    Innlandet
  • Søknadsfrist

    2024-05-31
Søk her